Veličina fonta:

A

A

A

7 savjeta za povećanje prodaje malih biznisa u 2022.

Nije dovoljno samo imati ideju i pokrenuti posao. Da biste uspjeli dugoročno, morate se potruditi da vaša osnovna priča o brendu napreduje kroz jednako važne elemente strategije i izvršenja.
Iako u poslovnom svijetu ne postoji univerzalni recept, tu je nekoliko bitnih sastojaka koji su potrebni svim malim biznisima da povećaju svoje šanse za uspjeh. Evo sedam najboljih savjeta business2community o tome kako učiniti da vaš mali biznis napreduje.

  1. Automatizirajte poslovne procese
    Vjerovali ili ne, ovaj element može imati transformacijski utjecaj na vaše poslovanje. Automatizacijom nekih zadataka koji se ponavljaju, kao što su lanac opskrbe, logistika, nedjeljni bilteni i društveni mediji, olakšavate sebi stvari i dajete svojim zaposlenicima vremena da se fokusiraju na hitnije probleme.
  2. Postoji ‘’digitalno’’
    Svi znaju da je biti na mreži od suštinskog značaja, ali integracija digitalnih marketinških praksi u vaše poslovanje je neophodna ako želite uspjeti. Od pridobijanja većeg broja kupaca do boljeg razumijevanja vaše publike, prednosti digitalizacije su nebrojene. Postoji mnogo načina na koje to možete učiniti, ali neki od najčešćih uključuju:
    • postavljanje brendiranih profila stranica na društvenim mrežama.
    • kreiranje dnevnog ili sedmičnog sadržaja za vašu web stranicu ili blog.
    • dodavanje poziva na akciju na sve web stranice i stranice društvenih medija.
    • oglašavanje na digitalnim platformama kao što je LinkedIn.
  3. Izgradite upečatljiv brend
    Ne gradite samo posao, gradite priču. Pripovijedanje igra važnu ulogu u cjelokupnom uspjehu vašeg poslovanja. Izgradnja čvrstog brenda oko priče o vašem brendu takođe vam daje više mogućnosti da se povežete sa kupcima. Evo nekoliko tehnika brendiranja koje možete koristiti kako biste uspjeli priču o brendu vašeg malog poduzeća:

• definirajte ko je vaš brend prije nego što kreirate logo koji razlikuje vaš brend.
• koristite istu priču i strategiju za sve aspekte vašeg brendiranja: web stranicu, događaje, društvene mreže.
• upoznajte svoju publiku i kreirajte specifičnu poruku za svakog dionika i potrošača.
• koristite vizualne elemente za jačanje identiteta vašeg brenda: video zapise, infografike i fotografije.

  1. Ponudite izvanredna korisnička iskustva
    Služba za korisnike je jedan od najvažnijih aspekata svakog poslovanja, a posebno je ključna za male biznise. Pružanje odlične korisničke usluge pomaže vam da ostvarite više prodaje, ponovljene kupovine, a također gradi jak odnos sa vašim klijentima.
  2. “Mobilizirajte” svoje poslovanje
    Većina ljudi ovih dana provodi više vremena na svojim mobilnim telefonima nego na kompjuterima. Sama ova činjenica čini ključnim za preduzeća da imaju web stranicu prilagođenu mobilnim uređajima.U svijetu u kojem je sve mobilno, činite svom poslu i svojim klijentima veliku medvjeđu uslugu jer nemate web stranicu prilagođenu mobilnim uređajima. Ako trebate obnoviti svoju web stranicu, pobrinite se da joj se može lako pristupiti na mobilnim uređajima i tabletima. Posjedovanje web stranice prilagođene mobilnim uređajima također daje vašem poslu prednost u rangiranju na tražilicama jer dobija prioritet kada je u pitanju prikazivanje rezultata pretraživanja.
  3. Uključite se u svoju zajednicu
    Uključivanje u vašu zajednicu može učiniti čuda za vaše poslovanje. Postoji mnogo načina da to učinite dobro, od sponzoriranja lokalnih događaja do učlanjenja u vašu lokalnu privrednu komoru. Kada ljudi vide da je vaš brend povezan sa dobrim stvarima, to pozitivno utiče na vaše poslovanje. Ne samo to, već vam učešće može pomoći da privučete nove klijente i partnere.
  4. Budite u toku sa trendovima
    Da biste ostali ispred konkurencije, morate stalno ažurirati svoje poslovanje o najnovijim trendovima u vašoj industriji. Ovo ne znači samo praćenje vijesti iz industrije. To također znači biti aktivan na društvenim mrežama i prisustvovati industrijskim događajima.
    Poznavanje onoga što se dešava u vašoj industriji pomoći će vam da razvijete nove ideje, bolje razumijete svoje kupce i ostanete ispred konkurencije.
    Ovo su samo neke od mnogih stvari koje možete učiniti kako biste poboljšali svoje malo poslovanje – postoji još mnogo toga što možete učiniti u vezi s taktikom, strategijom, istraživanjem otkrića, omnikanalnom strategijom i još mnogo toga. Samo zapamtite da se uspjeh ne dešava preko noći.

Možete učiniti mnoge druge stvari kako biste unaprijedili svoje malo poslovanje, ali slijedeći ove savjete trebalo bi vam dati dobar početak i može napraviti veliku razliku za vaše poslovanje.
Na platformi Pravi lider napravite prvi korak, Oglasite sasvim besplatno vaše usluge ili proizvode. Postanite dijelom zajednice malih biznisa koja raste iz dana u dan.

Izvor: business2community.com

Podijeli na društvenim mrežama: