Veličina fonta:

A

A

A

Kako odabrati boje za vaš brend?

Odlučili ste da pokrenete biznis? Pravilno shvatanje utjecaja boja na ponašanje kupaca ili korisnika će pomoći vašem brendu da postane uspješan. Ukoliko zbog budžeta niste u mogućnosti angažirati profesionalca da vam pomogne u odabiru i sa savjetima, donosimo vam preporuke sa jednog od najkorištenijih besplatnih online servisa za izradu svih promotivnih materijala za vaše poslovanje – Canva.

1: Koju poruku određena boja šalje?
• Crvena je povezana s opasnošću, uzbuđenjem i energijom. Također je poznata po tome što je boja ljubavi i strasti.
• Ružičasta je ženstvena, sentimentalna je i romantična. Različite nijanse, poput žarko ružičaste, mogu biti mladalačke i hrabre.
• Narandžasta je, kao i imenjak, svježa i puna vitalnosti. Također je kreativan, avanturistički i povezan s isplativim.
• Žuta je optimistična. To je boja koja asocira na to da ste razigrani i sretni.
• Zelena je prirodna, često se koristi za demonstraciju održivosti. Ali, to se također može uskladiti s prestižem i bogatstvom.
• Plava je pouzdana i pouzdana. Smiruje ili se često povezuje s depresijom.
• Ljubičasta je kraljevstvo i veličanstvo. Može biti duhovno i misteriozno.
• Smeđa je prizemna i iskrena, često se koristi za organske zdrave proizvode.
• Bijela je čista. Prenosi jednostavnost i nevinost, često s minimalističkim osjećajem.
• Crna je istovremeno sofisticirana i elegantna. Može biti formalno i luksuzno, ali i tužno.
• Višebojnost je ujedinjena ili otvorena za bilo šta. Odličan je za hvatanje duha različitosti.

2: Identifikujte suštinu vašeg brenda
Richard Branson je identificirao svoj brend kada je odabrao Virginovu živopisnu crvenu boju. To je ohrabrilo njegove klijente da budu hrabri i samouvjereni, odražavajući njegove posebne poslovne metode. Koje boje najbolje odražavaju vašu? Prvo, identificirajte o čemu se radi u vašem brendu, jer će vam jasna ideja – koji su ciljevi vašeg brenda i kako želite da se vaša ciljna publika osjeća – pomoći da se izoštre najbolje boje za odabir vašeg brenda. Na raspolaganju su vam i besplatni webinari MKF Lider u trajanju od 3 dana na platformu Pravi lider , a koji pored savjeta za izgradnju brenda nude konkretne informacije za unaprjeđenje prodaje. pristup ostvarujete nakon registracije pod sekcijom Online edukacije.
Razmislite o svom brendu na sljedeće načine:
Ciljevi brenda: Želite li da kupci budu sretni, da se obogate, da budu više informisani?
Ciljna publika: Želite li da se osjećaju pozitivno, samopouzdano ili inteligentno?
Osobine ličnosti: Da li je vaš brend zabavan, ozbiljan ili inspirativan?
Način na koji želite da vas kupci percipiraju može dodatno suziti vašu šemu boja. Dakle, iako bi vaš proizvod mogao biti organski – boja koja se obično povezuje sa smeđom – suština vašeg brenda bi mogla biti u slavljenju dobrote, u kom slučaju možete odabrati optimistično žutu boju.

3: Pogledajte boje konkurenata
Boje brenda trebale bi se istaknuti ili barem biti odmah prepoznatljive. Budući da se vaš proizvod često pojavljuje među konkurentima – bilo na mreži ili na polici – ne želite da izgledate isto. Često vidimo kreme za sunčanje u moru žutih ili tehnološke kompanije u moru plavog. Kada svaki proizvod izgleda isto, lako ga je previdjeti. Umjesto toga, razmislite o drugim stvarima koje vaš brend ili proizvod radi, osim o očiglednom. Krema za sunčanje može zaštititi od sunca, ali ako je napravljena na održiv način, zelena bi mogla biti opcija. Kako biste izbjegli da se izgubite u miksu, napravite tablu raspoloženja svojih konkurenata kako biste odredili kako se možete odvojiti od ostalih.

4: Boje u harmoniji
Većina brendova ima više od jedne boje. Dok logo može biti plave boje, web stranica može uključivati i žutu ili zelenu. Ovo se zove paleta brendova i važno je da te boje rade zajedno u harmoniji. Odabir palete boja je težak, ali za to vam nije potreban dizajner. Odlična polazna tačka je Canvin generator palete boja, koji vam može pomoći da definirate boje koje vam se sviđaju, kao i da se pobrinete da dobro funkcioniraju zajedno. Još jedan plus je što generator daje kodove boja koje će vam trebati.
Nakon što ste obavili istraživanje, pronašli svoju boju i kreirali paletu pratećih boja, vrijeme je da ih provedete u djelo. Kreirajte svoje promotivne materijale. Pored društvenih mreža i vaše web stranice, važno je da je prezentacija proizvoda podjednako dobra bilo gdje da se pojavite. Posebno ukoliko imate priliku da besplatno promovirate usluge i proizvode, a to je baš ono što vam platforma Pravi lider pruža uz brojne dodatne benefite.


Izvor: prilagođen sadržaj sa Canva.com

Podijeli na društvenim mrežama: