Veličina fonta:

A

A

A

Kako unaprijediti poslovanje u vremenu pandemije?

Osiguranje prodaje ili usluga nikada nije bilo pod većim upitnikom nego u  vremenu korone. Za tek pokrenuti biznis izuzetno je teško doći do kupaca ili klijenata.  Jasno je da atmosfera nesigurnosti koja vlada negativno utječe na osobnu potrošnju, a što rezultira smanjenjem potražnje za većinom usluga i opstati mogu samo oni koji su spremni potpuno se prilagoditi novonastaloj izazovnoj situaciji.

Modernizirajte svoje poslovanje i učinite ga otpornijim na sve probleme koji će doći i nakon pandemije uz ova 4 savjeta…

1. Bolja kontrola troškova

Svako oglašavanje, trošak nastao u biznisu moramo dobro provjeriti i analizirati. Vrijeme je za inovacije koje uključuju što manje investicije, a to je otvaranje kanala na društvenim mrežama. Angažirajte stručnjaka koji će vam pomoći sve postaviti, kreirati kanale komunikacije, ugraditi chat opcije, kreirati forme i objasniti na koji način ćete se najbolje promovirati prema vašim target publikama. Nemate vremena za eksperimentiranje oko publika i kupaca, sada je vrijeme za precizne kampanje i maksimalan povrat po uloženim sredstvima! Naravno, trebate iskoristiti prilike za besplatnu promociju na portalima kroz ponudu svojih proizvoda ili usluga za PR ili neki drugi vid promocije ili se registrirati na platforme poput Pravi lider gdje možete pored ponuda postaviti i pozive za saradnju.

2. Novi pristup kupcima

Sada je također vrijeme za inovaciju u komunikaciji. Kreirajte FB grupu, osigurajte upis na liste gdje ćete nagrađivati ili poklanjati popuste i vaučere. Stupite u interakciju sa potencijalnim i starim kupcima, bilježite kontakt podatke. Angažirajte stručnu osobu da vam u npr.  MailChimp-u kreira informator kojeg ćete slati na kvartalnoj ili mjesečnoj bazi. Napravite qr kod za svoj fb shop i isprintajte ga na karticu koju ćete stavljati u pakovanje proizvoda ili neki drugi promo materijal. Ukoliko želite da iskoristite sve opcije, morate se osloniti na znanje, vještine i dobru volju svojih saradnika i bližnjih. Predložite modele umrežavanja i zajedničke koristi. Nagradite svaku podršku, ali nemojte se ustručavati ponuditi šansu u svom okruženju svima koji imaju želju da pomognu i učestvuju u rebrediranju ili poslovnim inovacijama. Nikada ne znate odakle će doći dobra ideja.

3. Digitalni marketing

Uz internetsko oglašavanje možete čak i uz ograničen budžet uspješno doprijeti baš do onih ljudi koji traže vaše usluge. Riječ je o izuzetno bitnom koraku u modernizaciji vašeg poslovanja koji može biti spasonosan u doba krize, a izuzetno plodonosan kad teško razdoblje prođe! Kako bi digitalni marketing bio zaista maksimalno u funkciji prodaje ili plasmana usluga, potrebno je napraviti kvalitetnu web stranicu sa jasnim porukama i ponudom.  Online kupovina u našoj zemlji kontinuirano raste, a vaša web stranici je uvijek online 24 sata, 7 dana u sedmici. Ukoliko razmišljate o primjeni svih ovih savjeta i potrebna su vam sredstva u skladu sa vašim mogućnostima otplate pogledajte posebnu ponudu kredita MKF Lider za poduzetnike i poljoprivrednike

Podijeli na društvenim mrežama: