Vrijeme praznika je prilika za biznise da ponude prilagpođene pakete proizvoda, lansiraju proizvod ili uslugu ili jednostavno da pruže novo i izuzetno sezonsko korisničko iskustvo kroz popuste.
1. Napravite praznični popust
Jedan od najboljih marketinških savjeta je ponuditi kupcima popust na vaše usluge/proizvode. Napravite npr. poseban praznični popust koji uključuje pogodnosti i za sljedeću kupovinu. Distribuirajte vijesti o sniženju putem svojih naloga na društvenim mrežama, biltena e-pošte, web stranice i svih štampanih poruka ili natpisa na samom prodajnom mjestu/partnerskim lokacijama, pa čak i ako je to vaš komšija frizer u neposrednoj blizini. Sva fizička frekventna mjesta su idealna za promociju. Potaknite postojeće kupce da šire vijesti i potaknite druge zainteresirane kupce da se prijave na formu koju možete kreirati jednostavno na google obrascima potpuno besplatno. Ovo sjajno za marketing putem e-pošte i za interakciju s klijentima za buduće kupovine ili ponude. Postavite posebnu ponudu na svim platformama. Možete svakako iskoristiti opciju besplatne objave na platformi Pravi lider.
2. Ponudite kreativno iskustvo pogleda na vaš izlog
Promovirajte dane otvorenih vrata na temu praznika. Obavijestite svoje klijente da uz priliku posebne kupovine nudite i konsultacije za nešto i priliku da vide vaš novi proizvod, probaju uređaj sa kojim čistite ili pružate usluge…mogućnosti su zaista velike. Iskoristite vaš izlog kao reklami prostor.
3. Uključite se u aktivnosti zajednice
Donirajte nešto za udruženje koje posluje u vašem okruženju u sklopu svoje usluge ili proizvoda. Ovakve aktivnosti će pokazati da ste dio zajednice, a online posjetioci vaših kanala će moći vidjeti kako to izgleda u praktičnom smislu. Pozovite vaše kupce da se pridruže u vašoj akciji putem mreža…svojim doprinosom budite inspiracija bez obzira kojeg obima je gest, svaki biznis bi trebao da ima ovaj segment u svom poslovanju.